Ny vecka, nya tag

Känner mig duktig. Har gjort allt som jag hade planerat med att hinna med denna vecka. Har läst ut min bok oxå så nu kan jag lämna den på biblioteket i veckan och kanske hitta en ny bok. har även pysslat ihop mina sångkort som jag ska ha i morgon på samlingen med barnen. Vi ska dessutom lära oss att räkna till 5 på finska. Barnen har varit väldigt nyfikna på mig och varför jag pratar så konstigt och de äldsta barnen har lagt in förslag på att jag ska lära dem lite finska. Så vi får de hur det går!

Har jobbat idag. Har ont i fötterna nu. Jobbigt att stå upp i mer än 6 timmar. Men det var roligt för det var många nya människor, tror jag i alla fall. Det var mycket prat om trädgårdsdesign och då blev ju jag så sugen på att börja fixa ute i vår trädgård. Men som tur var så regnade det när jag kom hem, så det får vänta, dessutom vet jag inte vad vi ska göra  heller. Vi har ju vår gräsmatta, det var ju förra årets projekt.

Nu vill jag att min förkylning försvinner. Jag vill hoppa upp på crosstrainern NU!! Hoppas på bra väder i morgon så att jag skulle kunna ta en tur på Masi när jag kommit hem. Hoppas att han inte är halt mer, han sprang i hagen igår och då såg han inte alls halt ut. Men det kanske sitter mer mellan öronen än någon annan stans. Kan man ge sockerpiller åt hästar? Eller finns det någon som sysslar med kognitiv psykoterapi på hästar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0