Ny blogg

Haha...jag ha trotsat mig själv och mina dåliga kunskaper när det gäller internet. Men med många svordomar och flera försök så har jag lyckats ändra utseendet i mon blogg. Nu hoppas jag ju att den ser lika bra ut hos er som den gör här. Jag är rätt nöjd med resultatet, det finns vissa saker som jag skulle vilja ändra på men jag orkar inte. Tror inte att jag kommer att göra det inom kort heller om jag ska vara ärlig. Puh, två kvällar för att göra några "små" ändringar.

Tittar på melodifestivalen, andra chansen. Tror nog aldrig att det har varit sämre...finns inte en enda låt som jag skulle kunna tänkas rösta på. Suck, jag saknar de gamla goda tiderna med Lena, Shirley, E-type....

Just nu känns min förkylning liiite bättre än vad den gjorde i morse. Är mest trött. Hoppas på att det inte blir värre. Nu är det snart dags att natta hästarna. Melissa väntar otåligt nu, men hon får håll sig en stund till. Sen ska jag krypa ner under täcket och se på något mindre bra på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0