Måndag

Det är måndag idag. Sitter i soffan. Har precis ätit liiite grann. Är inte hungrig nu när jag äter på jobbet. Känns så där lagom roligt att laga mat när man inte är hungrig och kanske inte kommer att äta något. Har varit en bra dag på jobbet. Skönt att ha något vettigt att sköta. Hann ju slita upp mina mjukisbyxor, som jag köpte på mellandagsrean, nu när jag har varit arbetslös. Hoppas innerligt att jag kan få en förlängning på detta jobbet. Det återstår o se.

Har öppning i morgon. Zzzzz. Klockan kommer att ringa 5.00. My God. Tur att det är nästan ljust nu så tidigt på morgonen. Så det blir en tidig kväll idag. När hästarna är nattade kl 22 så blir det raka vägen till natti-landet. Men innan det måste jag diska, fylla tvättmaskinen, duscha. Och kl 20 är det ett av mina favoritprogram, Mannen som talar med hundar.  Ja o så ska jag borsta hästarna.

Ja då får man väl göra en insats då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0