Jäkla storm

Jag är så trött. Har knappt kunnat sova inatt. Det har stormat ute. Vårt sovrumsfönster ligger i samma riktning som det har blåst ifrån. Har typ varit vaken hla natten. Sovit lite, varit vaken,sovit, vaken, sovit, vaken. Suck. Klockan 6 gav jag upp. Då klädde jag på mig och gick ner. Thomas steg upp jätte tidigt, jag vet inte när han steg upp men han skulle köra från jobbet halv 4, så han gick väl upp vid kvart i 3 tror jag.

Usch, känner mig lite konstig i halsen, fast det har jag gjort nu i en tid, men det verkar inte bli nån förkylning. Orkar inte bli sjuk nu när jag precis har fått jobb. Ska ju jobba i morgon med, så det blir bara en ledig dag denna vecka. Samma sak nästa vecka. Sen ska jag bara jobba 5 dagar i veckan. Eller bara och bara....jag jobbar ju 100% ändå.

Nu ska jag käka min smoothie som jag gör varje morgon, yogurth med smak av vanilj och smoothie bär, det är banan, jordgubb och blåbär. Mums mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0