Flitig flicka

Efter jobbet borde man väl vara trött. Åtminstone i samband med förkylning. Men efter maten, som Thomas så duktigt tillagat när jag kommit hem o tagit in hästarna, låg jag på soffan i 15 min. Efter det blev det dusch. vek tvätten som hade torkat. Diskade o torkade av spisen. Slängde reklam, läste reklam, slängde reklam. Sen tog jag itu med årets prestation. Gick igenom alla papper som låg i min papperslåda. En massa gamla(betalda) räkningar, papper utan betydelse, papper med lite betydelse och papper som man helt enkelt inte vet om de är viktiga eller inte. Så nu är alla våra papper som ska sparas insatta i respektive pärm och resten ligger i en påse som ska brännas upp.

Duktig flicka säger jag efter en hel dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0