Varför?

Varför ska det vara storm när man ska köra till veterinären? Det är typiskt. Vad har jag gjort mannen där uppe? Suck Jaja, det hjälps inte, det är bara till att köra försiktigt och hoppas på att Masi inte bråkar när vi ska lasta han. Han är ju allt annat än halt. I alla fall igår. Då fungerade ingenting i hans lilla hjärna. Totalt hjärnsläpp. Jag har ont i mina armar idag efter att ha suttit och h¨llit i han i en timme. Skulle jag inte ha gjort det så skulle vår ridtur varat i 5 minuter istället för 35.

Mina tankar går till Katarina som ska studentfest idag.Planen var att det skulle ha den ute i ett täst men just nu känns det att i denna blåsten så är festen inomhus istället. Det är väl också typiskt. Hur ofta har man student fest? Det kunde ju har varit fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0