Finsk sommar i Sverige

Kallt och blåsigt, regn och rugg. Undrar om det ska bli någon sommar i år eller om vi blir blåsta på den detta året? Värmen lär inte komma den närmaste veckan. Hoppas att det blir varmt väder på onsdag dör då ska vi åka med de äldsta barnen till Kristianstad.

Har varit otroligt seg den senaste veckan. Trött och hängig, ingen riktig energi, Kanske beror det på vädret. Och idag har jag varit segare än segast. Hade kalas på förmiddagen och sen har jag bara slappat. Sov en stund på soffan med. Tänkte att jag skulle gå på en promenad med Junior nu. Det får bli överdragsbyxor, fleecetröja och dunväst...i Juni. Någon mer som tycker det känns lite olustigt.

Sen är det bara att kicka igång ytterligare än arbetsvecka. På fredag bär det av till veterinären med Masi. Ska bli roligt att se om han är halt eller vad som är problemet? Igår var han inte halt när jag red. Konstig häst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0