Börja inse sanningen

Dags att börja inse. Det blir ingen sommar. Enligt prognosen skall det vara melln 13-17 grader nu i ett par veckor. Sen är det Juli och det ser inte ut att bli något varmare.

Jag släppte ut hästarna på bete på heltid igår. De klarar sig även om jag hade hoppats på lite bättre och varmare väder. I lördags ville de över huvudtaget inte komma in på kvällen. Fick släpa in dem. De verkade inte bry sig i går kväll att de inte fick komma in. I morse när jag skulle gå med Junior så tyckte Melissa att det var lite konstigt och såg ut till att undra om de inte skulle komma in snart. Masi bara åt. 

Ny jobbvecka. Vad händer denna veckan? Inget speciellt vad jag vet. Ledig på fredag för så är det midsommarafton. Så bara 4 dagars jobb denna vecka. 

Ikväll kommer Linda så vi ska rida en sväng. Red igår med Katarina. Masi skötte sig fint. Melissa var överpigg. Travade mest hela tiden och var helt svettig när vi kom hem. Ska rida Masi mera nu enligt veterinären så att han håller sig bra i benen min lilla gamling.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0