Long time....

Jaha vad dålig jag har varit på att skriva. Sitter på jobber nu på min obetalda rast så jag tänkte ta och uppdatera lite. Har varit dålig på att skriva för vi har mycket att göra. Förutom jobb och det vanliga hushållssysslorna så är det ju hästarna och sovrummet. allt tar sån tid och när jag väl är klar på kvällen orkar jag inte göra nåt annat än ligga raklång i soffan.

Väntar på min kamera, var fan den nu har blivit av...Vill lägga in lite bilder här igen, mobilen tar inga bra bilder alls. Får väl ringa och höra vad som händer och sker.

På onsdag (om en vecka) kommer mamma och pappa hit!! Ska bli roligt, men synd att jag jobbar. De kommer att vara här på min födelsedag! Det är hur längesen som helst som jag har firat min födelsedag med mamma och pappa. Och så ska det kanske kolla på lite hus häromkring. Får de till att lägga på ett kol nu så att vi blir klara med sovrummet tills de kommer. Thomas tycker att det skulle vara klart till på onsdga...jag har börjat tvivla...men kanske, man vet aldrig.

Storstädning av huset väntar också bara sovrummet är klart. Har bara dammsugit och tagit det värsta nu i en månad. Mer är det inte lönt när man renoverar. Damm och grejer över allt.

Jaha då var snart denna rasten slut. Dags att knega på iegn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0