Försöka duger

Försöker ta det lugnt. Det är ju semester. Halvligger i soffan och läser nyheter, kollar in andras bloggar, lägger pussel online. Men det springer i benen. Funderar på vad jag ska göra, eller vad jag ska börja med, för brist på sysselsättning har jag definitivt inte. Igår rensade jag ogräs i rabatten, planterade lite fina blommor, klippte gräset, var på posten, körde en sväng till tippen och så hann vi med en sväng på munkmarknaden i Ystad. Kan säga att jag känner mig lite sliten i kroppen. Men samtidigt roligt att ha tid att  göra lite andra saker än bara jobb och hushållssysslor.

Nu tänkte jag gå ut och fortdtta rensa ogräs och klippa lite mera gräs. Sen får jag köra till tippen med det sista skräpet från sovrummet. Det behövs städas undan lite på sovrummet också. Hoppas på sol och varmt idag så att jag kan sola lite. Fick hemsk bränna igår när jag gick med ett linne med tjocka axelband. Ser allt annat än snyggt ut.

Thomas jobbar fast han egentligen skulle ha haft ledigt nu. Ingen rast ingen ro.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Aha! Du har fått samma solbränna som jag låter de som. Ja gick 3 h i gassande sol med en tank top på och har sett helt urlöjlig ut sen dess! Försöker komma på nåt sätt att fixa de på, men än så länge ha inget funkka... Meddela om du kommer på nåt!



Din loma låter ju skön! Hoppas de fortsätter!

2009-07-08 @ 10:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0