Dags för uppdaterning kanske

Första arbetsveckan efter minisemestern avklarad. Har gått bra, men vi har lite barn (såklart, det är ju sommar) Så ibland känns det som om tiden står still. Får inte klaga. Snart drar  höstterminen igång och då är det full rulle igen. Idag kom jag faktiskt ifrån jobbet lite tidigare. Så jag passade på att lägga mig i solen en stund. Fick nog lite färg, och vill inbilla mig att min så envist vita ben är något mer bruna nu än i förmiddags...

Vill man vara fin får man lida pin....eller hur? I går valde jag att ha kjol på mig, händer inte allt för ofta att jag har kjol på jobbet. Tog ett par strumpbyxor och klippte av benen så att det blev som cykel byxor. Varför? Jo för att slippa skavsår på insidan av lårena. Några av er vet säkert vad jag menar... I alla fall så gick det jätte bra och det var skönt att ha kjol på sig. På kvällen skulle vi in en sväng till Sjöbo marknad och det var fortfarande varmt. Så jag beslöt mig för att behålla kjolen på mig. Inte så smart. När vi går och trängs bland allt folk så känner jag hur det börjar bränna och svida på insidan av höger lår. När vi kom till bilen så spg jag att jag hade fått ett mega hål i mina avklippta strumpbyxor. AJAJAJAJ!!!!!!!! Kan bara säga att det gör ont. Går nu omkring med ett stort plåster på insidan av låret....nice!!!

Party i morgon!! WHoop whoop....Men jag ska ju ha kjol !! Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0