Äntligen

Hämtade min kamera idag innan jag började jobba. De hade packat det jätte bra så jag kunde inte öppna den i bilen utan fick vänta till jag kom till jobbet. Fick en minst sagt trevlig överraskning. I lådan låg en annan låda, och i den lådan låg där en helt ny kamera....En svart visserligen (min gamla var röd) men en nyare modell än den jag hade innan. Tackar så mycket. Ibland kan det faktiskt vara så att jag har turen på min sida.

Så nu äntligen kan jag lägga in nya bilder här...



Ja här var det både gipsat och spacklat på ena sidan men inte på den andra...



Takbjälkarna kommer att vara framme...



Dom säger att vi behöver ett nytt fönster....



Kan ni se sprickan i fönstret???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0