Uppdatering

Jaha då var det kanske dags att skriva någonting.

Nytt år och i morgon är det redan Februari. Snart sommar, sol och varmt!! Härligt. Men redan nu märker man att det börjar bli ljusare på morgonen och kvällarna. Hästarna kan vara ute lite längre, även om Melissa är väldigt noga med att påminna om att när kl är 5 så ska de komma in...

Har duktig träningsvärk idag. Jag och Katarina var hurtiga igår och körde after work Bodypump. Mina ben är mosade och jag känner mig som en pigg 90 åring. Men det gör nytta. -4 kg och -7cm i midjan!! Whoop whoop. På måndag är det Bodyjam, lite dansinspirerat träningspass. Vi var på det första gången i måndags och jag kände mig helt lost och som om jag inte hade någon koordination över huvudtaget. Men det var roligt!

Söker jobb som en besatt känns det som. Men ingen lycka ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0