Vinter...

Solen skiner och snön ligger som ett täcke på marken. Det är vindstilla. Helt underbart väder. Har varit ute i någon timme nu. Kom in för att värma fötterna, men går nog snart ut igen. Junior tycker att det är skit roligt!! Laban inte så mycket...

Jag ska på arbetsintervju på tisdag i Malmö. Har fått utöka mitt geografiska läge och söker nu arbete lite längre bort. Bara man får ett arbete. Jag skickade in ansökan i går och så ringde de idag. Snabba ryck. Fast det är inte riktigt arbetsintervju. Jag ska vara med i verksamheten i en timme. Om allt verkar bra så blir jag kallad till intervju. Spännande!! Har skickat in 10 ansökningar igår, Malmö-Lund-Hörby regionen.



Ja, nä nu ska jag ladda tvättmaskinen och dra på mig kläderna och gå ut igen...

Kommentarer
Postat av: Märta

Hoppas verkligen det går vägen på intervjun.....kram kram

2009-02-14 @ 21:46:21
URL: http://beppewolgers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0