Mera snö

Just nu snöar det igen!! Mysigt med snö, fast jag längtar till sommaren och hoppas att det blir en varm och skön sommar. Snart ska jag köra till Linda med vovvarna. De har skaffat hund så vi ska se om de inte kan leka lite.

Thomas är iväg och kör kalk och det verkar inte som om han kommer hem förrän på onsdag då hans chef tyckte att han kunde stanna där han e och sova över på B&B. Då ska jag sova två nätter ensam. Det gillar jag inte. Jag får väl placera en hund på var sida så att det känns lite tryggare. Sist jag var ensam och Thomas var i väg och körde kalk så hörde jag en röst i huset. Jag är helt övertygad om att det spökar. Fast nu har jag inte hört nåt på länge...så de kanske har flyttat någon annan stans.  Hoppas det.

I morgon ska jag på arbetsintervju. Eek. Alltid lika pirrigt. Hoppas att det går bra nu, så att jag får jobbet.  Tyra åker is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0