Jaa!!!

Igår kväll fick jag ett väldigt bra samtal. Ett samtal som betyder att jag med nästan hundra procent har fått ett korttids vik på en förskola!! Från den 11 mars till 25 maj. 2,5 månader, inte mycket men det är iallafall någonting. Jag ska träffa dem på fredag. E på bra humör idag! Det lönar sig att tänka positivt. Sen är det ju sommar efter det. Tänkta höra med boendet jag jobbade på i ett par sommrar i fall de behöver sommar vikarier. Annars så är det många som söker sommarvikarier nu så då ska jag söka på de annonserna i så fall. Kan jag få ett sommarvik så betyder det att jag har jobb de närmaste 6 månaderna.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jeee!! Bra Johanna! You rock! :)

2009-02-25 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0