SNÖ!

Imorse när jag vaknade var det inte alls mycket snö här hemma trots att det snöade igår kväll. Lite tråkigt tyckte jag. Körde till jobbet och på vägen dit började det snöa. När jag kom till jobbet så var det ett par cm snö på marken och sen snöade det hela dagen. Barnen gjorde snögubbar, snölyktor och snöbollar så att det stod härliga till.

När jag kom hem så hade det inte kommit så mycket som en snöflinga här hemma. Ännu mer tråkigt tyckte jag. Men det började faktiskt snöa en stund senare. Och det snöar mycket nu. Så pass mycket att Thomas fick ett samtal från sin chef och han fick rycka in för att ploga snö på öresnundsbron. Nu plötsligt gillar jag inte alls snö så där jätte mycket.

Sitter här helt klarvaken i soffan fast det är dags att gå o lägga sig. Är inte lönt att gå och lägga sig ännu, måste bära upp tv:n. Orkar inte. Den är tung.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Toppen, hoppas då på fint väder kan vi gå en sväng!

2009-12-16 @ 23:09:44
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !

Det pågår en tävling hos mig just nu..

Vill du vara med ?

Gå då in på min blogg och följ instruktionerna :)

2009-12-17 @ 12:20:34
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0