Onsdag

Redan onsdag idag. Vad ska jag göra idag? Tänkte att jag skulle in till Ystad och fixa de sista julklapparna och byta en julklapp som visade sig vara mindre hel. Skönt att jag slipper köra till Malmö för att handla julklappar. Lite mindre folk i Ystad känns det som.

Ska handla ingredienser till lussekatterna och en papparkaksdeg. Hoppas att det bli mer lyckat detta året med pepparkakorna. Ifjol så var degen helt värdelös och den gick inte att använda.

Solen tittar fram men det känns som att det kan börja regna när som helst. Hoppas inte det för jag tänkte ta en skrittpromenad med hästarna lite senare idag. Har beställt en hösilage analys. Peace har  varit hos mig i ca 10 dagar nu men han har redan lagt på sig lite, trots att han får mindre hösilage nu än han fick hemma. Och Masi verkar inte ha gått ner ett gram trots att jag har dragit ner på hans mat. Ska bli roligt att se hur bra hösilaget är. Kanske är det för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0