Junior hos veterinären

I morse var jag hos veterinären med lilla Junior. Tuffa lilla Junior är inte så tuff hos veterinären. han har bitit på svansen så där är en kal fläck och så har han en liten liten kal fläck på ena frambenet. han hade i alla fall ingen ohyra i pälsen. Det kunde vara rävskabb men han har inte haft det så länge att de kunde ta blodprov. Fick en salva och droppar som jag ska sätta i nacken. Dropparna var slut på apoteket så jag måste in där igen i morgon. Hoppas att det hjälper nu så att han inte fortsätter klia sig.

nu ska jag ut och ta in hästarna för de ska vaccineras idag. Undrar om Masi är lite feg som alltid. Världens största fegis..........

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Nä det är väl inte så konstigt.. Dock har den som jobbar där nu fått ett annat erbjudande utomlands och ville hellre ta de..

2009-12-08 @ 13:11:34
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0