Julafton hos oss

Kände inte för att laga julmat till mig och Thomas eftersom vi åt julmat igår och idag hos Thomas föräldrar. Thomas röstade på smörgåstårta och som den händiga sambon jag är så slängde jag ihop en liten tårta så där i förbi farten...


Tror nog att vi ska ringa Thomas föräldrar och fråga om dom vill komma på en fika imorgon....

Tydligen så har vi varit jättesnälla i år. För vi fick riktigt mycket presenter. Junior trodde att allt var till han och vill vara med och öppna allting...


Spännande!! Vad kan  det vara??


Öppna fortare,,,det är gottis!!!! Mums!!




Thomas fick sin favorit dressing, batteriladdare till bilen ( som nu mera startar utan problem, såklart), en traktor bok(som han nu sitter och studerar från pärm till pärm), en fin skjorta.


Jag fick snygga vantar från Tallinn


Fina benvärmare som min syster själv har stickat(imponerad!)


Och en super snygg väska!!

Nu tittar vi på Jeff Dunham (helt bäst) som vi fick av syster yster!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0