Bara en arbetsdag till

Nu har jag bara en arbetsdag kvar och sen har jag en hel veckas semester. Nice. Jag längtar. Jag behöver vila upp mig lite efter en lite halv jobbig höst med många förkylningar till höger och vänster. Att jag har en hel del att göra under veckan gör ingenting. Det ska bara bli skönt att få gjort saker som har blivit liggandes hela hösten. Dessutom ska alla julklappar inhandlas och en del av dem ska skickas vidare hem till Finland. Och ett plus i kanten är att jag vet vad jag ska handla. Skönt. Ska baka lussebullar och göra julgodis...Ischoklad till Thomas!

Masi och Peace verkar ha accepterat varandra. Inte bästa kompisar än men det går bra. Har pysslat mycket med hästarna denna veckan och i helgen plus nästa vecka ska jag rida lite. Både Masi och Peace. Masi ser ut som en mammut igen med sin päls men det är ingen ide att klippa han nu innan paddocken är klar. Han får vara mammas mammut en tid till. Peace har också mega lång päls och han går utan täcke ute. Så jag bara njuter av att borsta han....not. Blir det riktigt dåligt väder så får han nog ha ett täcke på sig.

Nu tänkte jag hänga lite tvätt men det verkar blir svårt eftersom Junior har parkerat sig på mina ben och fötter....Varmt och skönt!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

:O Peace ? Han har jag ridit måånga gånger :D

2009-12-03 @ 21:18:17
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0