Ropa inte hej...

Skulle aldrig ha skrivit i lördags att jag mådde bra och var pigg. För det har kommit och bitit mig i baken nu. Har på ren viljestyrka tagit mig igenom denna dagen med en huvudvärk som inte var från denna världen. Bara att köra hem var en prövning. Efter 2 panodil och 2 timmars vila på soffan kan jag konstatera att det är en ny förkylning på G. Eller så är det den gamla som kommit tillbaka. Örk. Gick en promenad med Junior inann det blev mörkt, snigeltakt, men han fick gjort vad han skulle i alla fall. Nu väntar en stor kopp oboy, en lyx som jag inte unnar mig varje gång jag e förkyld men nu känns det som att jag kan vara värd det. Sen är det 2 panodil och sängen med hopp om att känna mig bättre imorgon när klockan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0