Födelsedag nummer 28

Har haft en otroligt fin dag idag. Började med att Thomas faktiskt kom ihåg min födelsedag i år. Mamma och pappa uppvaktade mig innan jag körde till jobbet. Fick en bebis dator av dem. Precis en sån som jag har tittat på länge. Den e så fin!!

På jobbet blev jag uppvaktad av mina kollegor och alla barn. Fíck en fin uteblomma och alla sjöng så fint.

När jag kom hem stod present nummer två av mamma och pappa och väntade. Ett trädgårdsmöblemang! Äntligen kan vi sitta ute och ficka eller äta. Blomman jag fick på jobbet passade bra på bordet. Mamma hade fixat jättegod mat och vi drack vin och till efterrätt blev det tårta. Thomas föräldrar överrskade mig med ett oväntat och glädjande besök på kvällskvisten. Linda kom ut och vi red en härlig sväng på stubbåkern. Efter det blev det mera vin och tv.

En helt otroligt fin dag alltså. Imorgon bär det av till Köpenhamn.

(Thomas eldade upp sin tröska i kväll.....bokstavligen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0