Energy!!

Äntligen har min energi kommit tillbaka! Med tanke på att jag att jag de senaste 2 veckorna har släpat mig fram är det helt underbart att äntligenorka göra en massa utan att vara helt kiss kass värdelös efter det. (Hoppas nu bara att det inte kommer ett bakslag i morgon!) Cyklade Ellestad runt, tog väl ca 45 minuter eller nåt. Vet inte riktigt, glömde kolla klockan innan jag begav mig. Skönt förutom att det blåste lite motvind i början. När jag kom hem kändes mina ben lite som gele. Alla dessa backar gör sitt jobb. Tog beslutet att idag är det dags att lägga täcken på hästarna:( Det är inte jättevarmt på nätterna mera. Tog på Melissa täcket först. Medan Masi körde med taktiken " Om jag äter upp täcket så kanske jag slipper det helt och hållet". Där stod han med täcket i munnen och drog och slet i det. Tyvärr till ingen nytta...Sen skulle han springa iväg, men som tur är vet jag vid detta laget hur han tänker så jag var väl förberedd och lockade han med en bit morot, och mat tackar han aldrig nej till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0