En tråkig lördag...

Har tråkigt....Skulle kuna skrika rakt ut, har säkert massor som jag skulle kunna göra men vill bara en sak. Göra klart i sovrummet. Går ju inte för Thomas jobbar...suck.

Har roat mig med att tvätta, diska, dammsuga, städa toaletten, tittat på tv.

Var inne på ÖB också. Köpte penslar och sånt. Hittade en påse med chokladrussin, mitt favvogodis. Varje gång jag äter chokladrussin tänker jag på läkarbesök när jag var liten. Hade jag varit duktig fick jag nåt litet godis och då valde jag oftast chokladrussin.



I den runda byggnaden till vänster var vårdcentral och där var jag ofta med mina öron som inte ville som jag...



Juhani Ahosvägen. Här bodde jag, först längst upp och sen på mittenvåningen....



Så här såg det ut på gatan där jag bodde, längst upp skymtar gaveln på vårt gamla gula hus.

Nu har jag spenderat en timme på att hitta dessa bilder på datorn. Har fortfarande tråkigt. Ska kanske köra ut  och åka tröska men Thomas, jag vet inte, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0