Rubriktorka

Vet inte vad jag skall skriva för rubrik. Står helt still. Hårddisken har hängt sig...igen!

Fredag i morgon! Whoop whoop. Denna sagen har jag varit så seg. Vaknade liksom aldrig imorse. Höll på att somna efter att jag hade haft min rast och satt i soffan och kollade på lite böcker med barnen. Barnen är också helt slut verkar det som. Igår somnade en pojke när vi käkade middag. Idag somnade en anna pojke när vi åt mellis. Bägge vid mitt bord. Vad gör jag som tröttar ut barnen så? Eller så är det bara väder omställningen som har gjort alla lite möra.

Trotsade blåsten idag och red ut på Masi en sväng. Med tanke på hur mycket det blåser så var han väldigt duktig och höll alla 4 hovarna på marken. Fast på hemvägen ska han ju alltid pröva dra lite extra, men det lyckades inte denna gången heller. Hade tänkt rida Melissa också men jag frös så efter rundan på Masi så det fick vara så.

På söndag ska jag träffa Katarina och vi ska ta hundarna på en promenad. Labans bror Ludde ska ocskå förlja med. Det är jätte länge sedan de har träffats. Blir väl lite gruff som vanligt... Junior kommer väl att tro att han har blivit tokig, för nu ser han 2 svarta lurviga hundar med stora runda ögon...Enda skillnaden är väl att Ludde är lite rundar om magen än sin magra bror Laban.

Nu ska jag duscha, eller ska jag kanske pina crossen en halvtimme först...ska överlägga med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0