Kom igen...:(

Allvarligt talat. Tredje veckan i rad som jag försöker få sovmorgon på onsdagar. De två förra har hundarna väckt mig. Denna gången ringer Thomas halv 7 och trodde att jag var vaken. Nu ger jag upp. Det lär nog inte bli någon sovmorgon någonsin. Jag var såå trött. Somnade på soffan igår, Thomas med. Han vaknade och väkte mig. Då var kl 11. Det var bara till att knalla sig ut o ge mat åt hästarna, en timme för sen. de brukar få mat vi 10.

Nu sitter jag här i soffan och såg precis at jag har mina mjukisbyxor på ut och in. Så trött var jag alltså att jag inte har märkt detta förrän nu.

Igår var det påskpyssel med barnen för hela slanten. Och mer lär det bli hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0