En lång dag

Det lär bli en låååång dag idag. Jobbar 10-18. Sen är det personalmöte fram till halv 9. Så jag lär inte vara hemma förrän 9. Om jag nu ska vara  med på personalmötet det vill säga. Jag är ju bara vikarie på timmar så det är ju inte säkert att jag ska delta. Jag lär ju få ett par timmars övertid och i dagens spar-hysteri är jag tveksam till att jag ska delta. Men vi får se. Har fixat allt i stallet nu på morgonen så det är bara att ta in dem när när jag kommer hem. Hoppas att Thomas inte jobbar alltför länge så at han kan ge hästarna lite mat.

Nu längtar jag till fredagen. Då får jag lön från butiken. Hoppas att det blir lite över när jag har handlat mat. Behöver ett par nya jeans. Eller två. Om inte får jag vänta tills måndagen då jag får lön från skolan.

Och om en vecka kommer mamma och pappa hit!! Whoop whoop! Alltid lika roligt när de kommer hit och hälsar på. Och hundarna blir helt hysteriska....I helgen tänkte jag fixa lite smått och gott som jag inte har hunnit med. Det ska bli fint väder så då hinner jag fixa mycket ute med. Vi började röja lite bakom stallet förra helgen. Det behövs putsas och kalkas och så är där lite skrot som skulle behöva köras iväg till tippen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0