090410

En helt härlig långfredag i solen! Har njutit så mycket jag bara har kunnat. Hela förmiddagen tillbringade jag ute. Fixade lite i trädgården, inga stora grejer bara några små saker som jag har gått och tänkt på att göra länge nu. Rensade ut en massa dålig halm. Den sista halmbalen som jag hämtade hem var ingen riktig höjdare precis.

Efter det fick jag frisk lufts förgiftning:) Vi slängde oss på soffan och kollade på tv. Eller kollade på tv och sov. Så skönt men fy vad trött jag blev efter det. Skulle ha kunnat sova hela resten av dagen.

Det blev tacos till middag idag. Gott! Men mycket disk, vill ha en diskmaskin! Efter maten gick jag ut på en promenad med hundarna. Men det var inte lika skönt nu på kvällen som på dagen. Vinden hade blivit kyligare. Men skönt att röra på sig efter maten.

Just nu försöker jag överleva ett par timmar. Pojkarna (alla 3) sitter och tittar på Star Wars. Jag vet inte om det är jag som är konstig eller vad men jag har aldrig fattat charmen med Star Wars. Men tydligen så finns det månag som tycker att detta är bra filmer. De lite äldre barnen på förskolan är i alla fall värsta SW know it all. Jag är tydligen helt ute som inte vet vad de olika figurerna heter och vilka deras speciella krafter är. Jaja, jag tänker förbli helt ute och surfar vidare på nätet. Har hittat några intressanta bloggar som jag följer så jag tänkte ta och kolla in dem. Sen får jag väl fortsätta vila upp mig eftersom jag ska hämta Tyra i morgon. Det lär bli full rulle. Hon vill bara ha kjol på sig nu när det är sol och fint väder. Byxor...?...Glöm det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0