Bullar i ugnen

Jepp det stämmer...jag har bullar i ugnen, vete bullar!! Haha...Bakar lite vetebullar med smördroppe som Tyra ska ha på sitt kalas på söndag. När bullarna är klara så ska jag laga lasange. Vi har barnen i helgen så de kommer i kväll och dessutom så kommer Linda och Tyra på middag!! Roligt att ha lite gäster i huset. Det händer inte alltför ofta.

Detta kommer att bli en stressig helg. Ska jobba imorgon och sen kommer Vanessa och hennes familj och hälsar på. De vill träffa Masi, det var länge sen de såg han. På söndag ska jag planera lite inför praktiken som börjar på måndag. Sen så ska vi till Tyras kalas kl 15. På kvällen så kommer jag nog att planera praktiken lite til så att jag har lite vettigt att komma med på måndag när vi ska planera resten av veckan.

Nu ska jag fortsätta med vetebullarna och sen påbörja lasangen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0