Taggad som bara den

Just nu känns det som att allt går på räls. Träningen går bra, nu vet man vilka pass som passar en bra och vilka som passar en mindre bra. Igår var det combat och det blir det imorgon med. Sen blir det ett pass body pump på söndag morgon...det betyder att det får bli betydligt mindre drinkar på lördag så vi ska på oktoberfest.

Här hemma håller jag på med att måla om hallen på ovanvåninen. Har målat taket 2 ggr och väggarna en gång. Det kommer att bli riktigt ljust och fint när det är klart. Sen är det sovrummen näst...

Jag och Malin gåller på att skriva projektplanen inför examensarbetet. Idag har vi varit riktigt duktiga så förhoppningsvis blir vi klara på fredag. Vi får nog göra mindre justeringar nästa vecka när vi har träffat vår handledare. Men jag tycker att det går bra.

Nu ska jag äta lite kyckling och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0