Stressigt...

Fan va stressigt man kan ha det ibland. Man borde kunna dela sig i två delar för att hinna med allt. Idag har jag varit i skolan, hos Agge, hemma o satt upp väv i hallen på andra våningen, i ystad o handlat mera lim, satt upp mera väv och nu ska jag byta om och sen skall jag o träna. Sen blir det hem o måla eller väva klart. Imorgon blir det en tidig väckning för att hinna städa, måla och fixa innan mamma och pappa kommer hit på eftermiddagen...Aagh! Men Thomas kommer hem ikväll!! Han har varit i Halland och jobbat så jag sov själv i natt..inte kul alls. Speciellt inte när det spökar. Det är inte bara som jag inbillar mig. Linda var här och hjälpte mig väva och vi hörde båd två hur någon gick in och ut genom källardörren...som jag vet var låst. Sen hörde jag en röst som pratade. Jag skojar inte. Jag har aldrig blivit så rädd i hela mitt liv. Hjärtat slog så jag trodde att jag skulle dö. Tur att Thomas kommer hem idag! Nä nu blir det nog dags att dra till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0