Kämpar på

Nu får man verkligen sparka sig där bak för att få nåt gjort. Har ingen som helst lust att vara på praktiken vissa dagar. Är så himla trött. Igår gick jag och lade mig kl 10. Kl 10...det är typ flera år sen det har hänt senast. Jag trodde att klockan var typ 11 eller halv 12. Plus att man hinner ju inte med allt som man ska och vill hinna med.

Igår firade jag och Thomas 2 är. Ja firade och firade...det var väl inget firande egentigen. Vi åt, glodde på tv, jag däckade och sen gick jag och lade mig. Kul!!

Jag och Linda red ut med hästarna igår och skulle rida i dag med...men det blir nog ingenting av det för det ös regnar. Inte kul. Har stängt ute hundarna i hallen nu för de var så otrolgt blöta efter att vi varit ute.

Nä nu ska jag laga lite mat och sen ska jag bara slöa på soffan hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0