Nice helg med syster yster!!

I helgen var syster yster här och hälsde på. Första gången sen vi flyttade till huset. Det var super nice att ha henne här. Det kändes nästan som hemma...Laban och Junior njöt av upmärksamheten. De skulle nog ha hoppat ombord på tåget och flugit med henne hem om de hade haft en chans.

Vi var på tjej middag i lördags hos Linda. Vi skulle från början vara 10 stycken men efter alla bra och mindre bra ursäkter var vi 6 stycken som samlades och åt tacos(tummen upp för Lindas hemma gjorda pita bröd). Det blev en lugn tillställning till vissa utomståendes förvåning. Vi hade väl ingen av oss något behov av att inta någon sörre mängd av alkohol. Efter förra helgens oktoberfest så kändes det lagom att endast inta alkoholfattiga drycker. Inte för att jag skulle påstå att jag var berusad men lagom rund under fötterna i alla fall.

Idag har jag röjt i garaget...härom kvällen behövde jag ett täcke till Masi som låg där och innan jag lyckdes ta mig fram till strömbrytaren hann jag nästan bryta armar och ben. Men nu är det snyggt och prydligt som sig bör. Eller det hoppas jag. Thomas var där ute i kväll så jag ska kanske inte säga för mycket... Men när jag var klar så var det snyggt och prydligt i alla fall. Nästa projekt är att bli klar med hallen på ovanvåningen...Suck. Det känns som ett evighetprojekt fast det inte är så mycket kvar att göra. Ska nog kunna bli klar inom några dagar.

Nu är det Cityakuten på tv...får inte missa det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0