Kan du vara snäll och schamponera mitt hår?

Just det. Det var frågan jag ställde till Thomas när jag kom hem i går kväll efter ett pass med Fitness Box. Jag kunde inte lyfta mina armar och hålla dem uppe i mer en typ 4 sekunder innan de började skaka helt okontollerbart... Men jag fick bita ihop och schamponera mitt hår själv. Det var första gången jag var på FItness Box, det var Linda som lockade med mig. Det var sjukt roligt, fick ut en del agressioner som jag hade i kroppen. Nu tror jag att jag ska köra ett combat pass i veckan, ett Fitness Box, och ett eller två pass body pump. Tror att jag har hittat det som passar mig. Men jag vill fortfarande pröva på Body Jam, lite mera dansigt pass.

Jag skall strax bege mig till skolan och opponera på en projektplan. Suck. Det är full storm ute, har stormat hela natten så jag har knappt kunnat sova. Nu har jag varit ute och flyttat på soptunna som blåst omkull 50 11 gånger nu. Så nu flyttade jag på den. Falle hade fallit omkull igen. Men det är knappt lönt att ställa upp han för han bara lägger sig ner på knä igen. För er som inte vet vem Falle är så är han ett minnesträd av Lindas häst Falle som dog i våras.Han(trädet) har samma egenheter som Falle (hästen) hade för sig.

Direkt efter skolna skall jag jobba och lär inte vara hemma innan kl 21 i kväll. Gäsp... skönt att vara ledig imorgon, ska slappa och måla klart, och förhoppningsvis så ska vi kunna rida i morgon, om bara stormen har lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0