Dödar tiden

Sitter o väntar på att Malin ska dyka snart så jag tänkte att jag skulle döda tiden lite. Igår fick vi lite till snö!! Tydligen så var min snödans väldigt effektiv. Det kom inte mycket men det blev lite vitare på marken. I dag får man väl njuta av det då eftersom det ska bli plusgrader resten av veckan.

Idag ska jag och Malin skriva lite på vårt examensarbete igen. Imorgon ska vi träffa vår handledare och höra vad han säger. Hoppas att vi inte blir total sågade...

Senare idag ska jag träffa Louise och åka med henne ut o kolla på hennes häst. Det är 1,5 år sedan jag såg hennes häst sist. Ska bli roligt o se hur hon ser ut nu när hon har bytt stall.

Dags att sparka igång tvättmaskinen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0